Raktárkirály, kiadó raktárak

Tekintettel, hogy több olyan tényező is van, ami a megrendelő személyes megjelenését elengedhetetlenné teszi, a megrendelés, ill. a szerződés megkötése ideális esetben egyszerre történik. A megfelelő méretű önkiszolgáló raktár kiválasztása után aláírjuk a Raktárbérleti szerződést. Számla ellenében megtörténik a kiválasztott fizetési konstrukciónak megfelelő díjfizetés. Ezt követően átadunk egy számkódos belépőkártyát, ami a későbbiekben a raktárházba történő bejutást teszi lehetővé, valamint átadásra kerül a kiválasztott bérelhető tároló. Megtörténik a házirend rövid ismertetése, továbbá a raktárházon belüli mozgáshoz, költözéshez szükséges tudnivalókat is elmondjuk. Ezt követően az Ügyfél belátása szerint bármikor költözhet.

Bérleti díj fizetése: határozott idejű szerződésnél egy összegben előre a szerződéskötéskor. Határozatlan idejű szerződés esetén minden tárgyhónapban a hónap első munkanapján kiállított számla ellenében, 8 napos fizetési határidővel. Az első havi (törthavi) díj a szerződéskötéskor esedékes. Ezután havonta küldünk számla értesítő emailt. Az ebben található linkről letöltheti számláját melynek megtörténtéről mi is értesítést kapunk, így a kézbesítés hivatalosan is megtörténtnek tekinthető. A számlákat banki átutalással, ill. ügyfélszolgálatunkon, készpénzben tudja kiegyenlíteni.

A weboldalunkon mindenkor közzétett árak tartalmazzák a havi bérleti díjat, szolgáltatói díjat, rezsi díjat, tehát Önnek nem kell tartania semmilyen rejtett költségtől. A közös területek karbantartása, takarítása, fűnyírás, hókotrás és egyéb ugyanúgy már része a havi bérleti díjnak, így Önnek csak azt kell megfizetnie!

A belépőkártyáért 2.000 Ft+ÁFA letéti díjat kell fizetni, amit a belépőkártya visszaszolgáltatását követően, az ügyfélnek visszafizetünk.

 

Lépjen velünk kapcsolatba!